Opis predavanj
Model poslovne uspešnosti (Dr. Otmar Zorn) Uvodna misel razprave o poslovni uspešnosti je namenjena predvsem izmenjavi mnenj in pogledov pri prepoznavanju ukrepov za poslovno uspešnost.
Vsebina se nanaša predvsem na potrebo in nujnost, da vsak, ki se ukvarja s poslovnimi dejavnostmi, stremi k odličnosti. Odličen v svojem poslovanju pa pomeni, da moraš biti nadpovprečen, pravzaprav izjemen, tako v inovativnosti, znanju, pogumu, kot tudi pri izvajanju sprememb, ki jih terja okolje. Da o kvaliteti, dobrem servisu, družbeni odgovornosti in ostalem sploh ne govorimo. Odličnost je pogoj za obstanek oz. uspešen razvoj podjetja. To je glavna tema uvoda v iskanju razlogov za uspešno poslovanje podjetja in predstavitev splošno znanega modela, ki je sicer premalo uveljavljen v praksi, čeprav izhaja prav iz nje. Svet se spreminja. In z njim tudi načini komuniciranja. (Franci Zavrl)
Digitalizacija je v komuniciranje podjetij, posameznikov in blagovnih znamk vnesla mnogo novosti. Pristopi, ki so delovali še pred nekaj leti, gredo danes neopazno mimo. Odpirajo se nova komunikacijska polja, odnos med potrošnikom in blagovno znamko se krepi, vedno bolj pa je jasno, da blagovne znamke danes dejansko upravljajo potrošniki. Kakšna je tu vloga marketinga in odnosov z javnostmi in kako se znotraj komunikacijskih okvirov prilagajati trendom, da bo komunikacija s ciljno skupino prinašala želene rezultate?
Živeti prodajo - zakaj v recesiji moramo biti vsi prodajalci (Janez Hudovernik)
Prodaja danes mora biti filozofija podjetja, ne samo oddelek. Brez prodaje ni posla in napredka. Prodajna filozofija bi morala biti vodilo za vedenje celega podjetja. Pomembno je spoznanje in zavedanje tega, kako lahko različni oddelki v podjetju pripomorejo k boljšim prodajnim rezultatom.
Na prodajo pa imajo največji vpliv prodajne veščine. Zato morajo podjetja v današnjih kriznih časih še posebej poskrbeti za veščine prodajne ekipe. Najboljša podjetja nimajo samo najboljših izdelkov, ampak imajo tudi najboljši prodajni tim in sistem prodaje. Kako zgraditi prodajno filozofijo in kaj so ključne veščine in sistemi, ki jih mora imeti podjetje, če želi uspevati v časih recesije, bo tema predavanja. OTROCI, CILJI in USPEŠEN BIZNIS (Edvard Kadič)
V predavanju si bomo na zanimiv način razjasnili pomen pravilnega zastavljanja ciljev tako v poslovnem okolju kot v zasebnem življenju na takšen način, da se to znanje lahko tudi takoj uporabi v praksi.
Ste že kdaj poizkusili majhnim otrokom pojasniti pojme, kot so energija, vztrajnost ali uspeh? Poizkusite! Ugotovili boste, da to ni samo zapletena naloga, temveč pravi pravcati podvig. Potrebovali boste veliko kreativnosti, predvsem pa razumevanja o tem, kako otrok razmišlja, katere pojme že razume in kako si potem interpretira to, kar mu želite sporočiti. Zanimivo, da je zelo podobna situacija tudi v poslovnem svetu. O ciljih pogosto razmišljamo zgolj skozi eno od možnih dimenzij. Običajno tisto, ki je najbližja - nam. Nekateri razmišljamo več v številkah, drugi v grafih, tretji več v citatih. Človek je kompleksno bitje in brez poglobljenega razumevanja namena samega procesa zastavljanja ciljev ter spoštovanja določenih zakonitosti, ki skozi proces oživijo in zagotavljajo jasnost v vseh dimenzijah, ni in ne bo uspeha. Ne na osebni ravni, kaj šele v ekipi, kjer vsej zapletenosti osebne dinamike posameznika dodamo še prepletenost medsebojnih odnosov in povezav. Proces zastavljanja in doseganja ciljev, ki zagotavlja uspeh - tj. skladnost dosežene situacije na koncu poti z zastavljeno situacijo na začetku, je sestavljen iz treh osnovnih korakov ter povezovalnih procesov, ki te stopnje med seboj povezujejo. Dobro razumevanje tega procesa je ključno za vse, ki želijo v današnjih razmerah uspeti, ne glede na področje svojega delovanja. Pogoste napake upravljanja nejavnih družb - kakšne so koristi dobrega upravljanja?
|