POPR
  • Igor Luksic
  • Dobrodelni projekt POPR
  • Predavanja
    • Igor Luksic
    • Andrej Tominc
    • Nataša Kozlevčar
    • Brane Kuzmič
    • dr. Franc Gider
    • Uroš Ferlin
    • Jozica Rejc
    • Tanja Kveder
    • Uroš Ferlin
    • Dragan Babič
    • Andrej Mertelj
    • Sonja Peklenik
    • Milan Kovac
    • Primoz Banovec
    • Primoz Banovec
    • Tine Kernc
  • Konferenca 2013
    • Program
    • Predavatelji
    • Predavanja
    • Prijavnica
  • Konferenca 2012
    • Fotogalerija
    • Program
    • Predavatelji
    • Predavanja
  • Kontakt

Opis predavanj

Model poslovne uspešnosti (Dr. Otmar Zorn)

Uvodna misel razprave o poslovni uspešnosti je namenjena predvsem izmenjavi mnenj in pogledov pri prepoznavanju ukrepov za poslovno uspešnost.

Vsebina se nanaša predvsem na potrebo in nujnost, da vsak, ki se ukvarja s poslovnimi dejavnostmi, stremi k odličnosti. Odličen v svojem poslovanju pa pomeni, da moraš biti nadpovprečen, pravzaprav izjemen, tako v inovativnosti, znanju, pogumu, kot tudi pri izvajanju sprememb, ki jih terja okolje. Da o kvaliteti, dobrem servisu, družbeni odgovornosti in ostalem sploh ne govorimo.

Odličnost je pogoj za obstanek oz. uspešen razvoj podjetja.

To je glavna tema uvoda v iskanju razlogov za uspešno poslovanje podjetja in predstavitev splošno znanega modela, ki je sicer premalo uveljavljen v praksi, čeprav izhaja prav iz nje.

Svet se spreminja. In z njim tudi načini komuniciranja. (Franci Zavrl)

Digitalizacija je v komuniciranje podjetij, posameznikov in blagovnih znamk vnesla mnogo novosti. Pristopi, ki so delovali še pred nekaj leti, gredo danes neopazno mimo. Odpirajo se nova komunikacijska polja, odnos med potrošnikom in blagovno znamko se krepi, vedno bolj pa je jasno, da blagovne znamke danes dejansko upravljajo potrošniki. Kakšna je tu vloga marketinga in odnosov z javnostmi in kako se znotraj komunikacijskih okvirov prilagajati trendom, da bo komunikacija s ciljno skupino prinašala želene rezultate?

Živeti prodajo - zakaj v recesiji moramo biti vsi prodajalci (Janez Hudovernik)

Prodaja danes mora biti filozofija podjetja, ne samo oddelek. Brez prodaje ni posla in napredka. Prodajna filozofija bi morala biti vodilo za vedenje celega podjetja. Pomembno je spoznanje in zavedanje tega, kako lahko različni oddelki v podjetju pripomorejo k boljšim prodajnim rezultatom.

Na prodajo pa imajo največji vpliv prodajne veščine. Zato morajo podjetja v današnjih kriznih časih še posebej poskrbeti za veščine prodajne ekipe. Najboljša podjetja nimajo samo najboljših izdelkov, ampak imajo tudi najboljši prodajni tim in sistem prodaje. 

Kako zgraditi prodajno filozofijo in kaj so ključne veščine in sistemi, ki jih mora imeti podjetje, če želi uspevati v časih recesije, bo tema predavanja.

OTROCI, CILJI in USPEŠEN BIZNIS (Edvard Kadič)

V predavanju si bomo na zanimiv način razjasnili pomen pravilnega zastavljanja ciljev tako v poslovnem okolju kot v zasebnem življenju na takšen način, da se to znanje lahko tudi takoj uporabi v praksi.  

Ste že kdaj poizkusili majhnim otrokom pojasniti pojme, kot so energija, vztrajnost ali uspeh? Poizkusite! Ugotovili boste, da to ni samo  zapletena naloga, temveč pravi pravcati podvig. Potrebovali boste veliko kreativnosti, predvsem pa razumevanja o tem, kako otrok razmišlja, katere pojme že razume in kako si potem interpretira to, kar mu želite sporočiti.

 Zanimivo, da je zelo podobna situacija tudi v poslovnem svetu. O ciljih pogosto razmišljamo zgolj skozi eno od možnih dimenzij. Običajno tisto, ki je najbližja - nam. Nekateri razmišljamo več v številkah, drugi v grafih, tretji več v citatih. Človek je kompleksno bitje in brez poglobljenega razumevanja namena samega procesa zastavljanja ciljev ter spoštovanja določenih zakonitosti, ki skozi proces oživijo in zagotavljajo jasnost v vseh dimenzijah, ni in ne bo uspeha. Ne na osebni ravni, kaj šele v ekipi, kjer vsej zapletenosti osebne dinamike posameznika dodamo še prepletenost medsebojnih odnosov in povezav.

  Proces zastavljanja in doseganja ciljev, ki zagotavlja uspeh - tj. skladnost dosežene situacije na koncu poti z zastavljeno situacijo na začetku, je sestavljen iz treh osnovnih korakov ter povezovalnih procesov, ki te stopnje med seboj povezujejo. Dobro razumevanje tega procesa je ključno za vse, ki želijo v današnjih razmerah uspeti, ne glede na področje svojega delovanja.

Pogoste napake upravljanja nejavnih družb - kakšne so koristi dobrega upravljanja?
(Irena Prijović, Gorazd Podbevšek)

Namen predavanja je predstaviti pogoste napake pri upravljanju družb, ki ne kotirajo na borzi, in koristi dobrega upravljanja zanje. Ker gre za družbe izven borzne in druge regulacije, njihovo upravljanje ni navzen vidno niti se z njim pogosto sistematično ne ukvarjajo. Gre za majhna, srednja in v nekaterih primerih tudi velika podjetja, ki so se umaknila z borze in lastniško zaprla. Mnoga slovenska uspešna podjetja se s tem enostavno ne ukvarjajo, ker so  usmerjena predvsem v posel. A z večanjem števila zaposlenih, vključevanjem novih partnerjev, ali novimi zahtevami na trgu se pogosto zgodi, da upravljavski sistemi in razmerja ne ustrezajo potrebam družbe. To lahko pripelje do velikih tveganj in stagnacije ali celo nazadovanja družb. Krizne razmere pa so lahko za družbo ob odsotnosti jasno razmejenih in definiranih odgovornosti do deležnikov ter brez ustreznih institutov za obvladovanje tveganj, povezanih z upravljanjem, usodne. Ko takšna podjetja zaidejo v težave, se vprašamo po nadzornih mehanizmih in njihovi odgovornosti do preostalih deležnikov (zaposleni, banke upnice,…).

Razloge za potrebo po izboljšanju  upravljanja družb lahko razdelimo na zunanje in notranje razloge. Med zunanje razloge sodi zlasti pritisk javnosti, ker pri nejavnih družbah ni regulatorjev in so deležniki manj zaščiteni, se slabosti na področju upravljanja pogosto izpostavljajo v obliki javnih pritiskov ter škodljivih člankov. Poleg tega imajo na tem področju vedno večjo vlogo banke, ki dostop do dolžniškega kapitala vse bolj pogojujejo z ustreznimi upravljalskimi strukturami. Med notranje razloge spadajo zlasti težave pri zagotavljanju nasledstva, situacije, ko rasti ne sledi interna organizacijska struktura, razmejitev vlog in najem profesionalnega managerja, želja po profesionalizaciji nadzora.

Oblikovanje učinkovitega korporativnega upravljanja je zato enako pomembno tako za javne kot tudi za nejavne družbe, zato se je Združenje nadzornikov Slovenije odločilo, da zapolni vsebinsko vrzel na tem področju s Smernicami upravljanja za nejavne družbe. Za nejavne družbe namreč ne obstaja noben strukturiran vir dobre prakse, ki bi bil izrecno usmerjen na posebnosti in lastnosti nejavnih družb, kamor štejemo tudi t.i. družinska podjetja.

S športom do širjenja poslovnih vezi in boljših poslovnih rezultatov (Milan Krajnc)

Predavanje je prikaz drugačnega načina pogleda na trženje. Kadar se pogovarjata dva poslovneža, deluje drugačen spekter možganov, kot takrat, ko se pogovarjata dva poslovneža o športu. Stopnja zaupanja je veliko večja, kar pomeni, da lahko nekatere stvari veliko hitreje prodamo. Na predavanjih bomo govoril o psihologiji prodaje.

Uspešneje do kupcev z e-mail marketingom  (Simon Meglič)

Kako pritegniti nove kupce in za to porabiti zelo malo sredstev?

E-mail marketing je eden najbolj učinkovitih generatorjev prodaje, kar jih danes poznamo. Je poceni, omogoča grajenje zaupanja pri kupcih in omogoča, da smo v stalnem stiku s kupci. Primeren je  prav za vsako podjetje, pa naj bo to trgovina, proizvodna dejavnost, frizerski salon, spletna trgovina, društvo, B2B, B2C... Vas zanima, kako?

Na predavanju boste dobili konkretne nasvete, kako se v vašem podjetju lahko uspešno lotite e-mail marketinga:

Kako uspešno in legalno pridobivati e-naslove obiskovalcev? Kako zasnovati strategijo e-poštnega komuniciranja? Kako razviti dobičkonosno strategijo trženja z e-pošto? Na katere tehnične stvari morate paziti pri pošiljanju e-pošte? Kaj danes zmorejo sodobna orodja za pošiljanje e-pošte? Kaj narediti, da bodo naslovniki vašo e-pošto sploh odpirali? Katere vsebine pošiljati? Na kaj morate biti pripravljeni, ko vas obišče tržni inšpektor ali inšpektor Urada za varstvo osebnih podatkov?

Ideja za milijon, moji izumi in življenje v Monte Carlu s člani Rotary kluba (Peter Florjančič)

V Monte Carlo sem leta 1946 odšel za 14 dni na počitnice. Ker sem bil ob pravem času na pravem mestu, to je moja sreča, ki jo negujem že vse življenje, sem spoznal bogate in vplivne ljudi. Še posebej sem bil prijatelj z Ilhamy Hussein Pacho, ki je bil rojen v Istambulu in s poroko je postal član egiptovske kraljeve družine. Skupaj sva ustanovila firmo Florilham, po njegovi zaslugi sem bil tudi član Rotary kluba.
Povedal bom tudi življenjske izkušnje kaj in kako mora delati inovacijski team, kako je potrebno inovacijo pripraviti za prodajo in kako se je potrebno pripraviti za predstavitev izuma kupcu. Pa še kakšno zgodbo o ženskah bom povedal.

5 pravnih nasvetov, kako učinkovito izterjati denar (Boris Kozlevčar in Matija Jamnik)

V letu 2011 je bilo zoper dolžnike začetih 218.789 postopkov izvršbe na podlagi verodostojne listine (2,35 % povečanje glede na leto 2010 ter kar 73,13 % povečanje glede na leto 2008), za kar 32 % (glede na leto 2010) pa se je povečalo tudi število insolvenčnih postopkov (stečaji, prisilne poravnave, likivdacije).

Sklep je jasen: obstaja velika verjetnost, da upniki ne bodo nikoli prišli so svojega denarja ali pa bo poplačilo v najboljšem primeru le delno in še to odloženo! Zato je v primeru odprtih terjatev nujno, da upniki:
- ukrepajo hitro;
- ukrepajo učinkovito;
- so v postopkih uveljavljanja terjatev aktivni!

Cilj predavanje je podati nasvete in odgovoriti na vprašanja:
- kdaj je pravi čas za izterjavo;
- kako lahko ugotovimo, ali ima dolžnik kaj premoženja;
- kako ravnati, če dolžnik ugovarja;
- ali lahko svoje pravice zavarujemo, še preden je terjatev zapadla (pa je že jasno, da ob zapadlosti ne bo plačana);
- kako je s stroški izterjave;
- kaj če dolžnik trdi, da upnika niti ne pozna;
- kakšna je vloga bank pri izterjavi;
- kaj če dolžnik plača dolg med postopkom izterjave.

Okrogla miza

Na interaktivni okrogli mizi bodo gostje govorili o obstoječi gospodarski problematiki in njihovih pogledih ter predlogih za izhod iz krize. S svojimi vprašanji in mnenji se jim udeleženci lahko pridružite v debati.

Na okrogli mizi bodo med drugim sodelovali:
ga. Mirjam Dimc Perko (InCon),
dr. Viljem Pšeničny (Član Zveze ekonomistov Slovenije, Združenja Manager ter član Rotary International),
dr. Aleš Bulc,
Peter Florjančič (izumitelj, svetovljan),
Martin Šinigoj,
Andrej Kavšek (Zavarovalnica Tilia, Rotary Bela krajina),
Andrej Klasinc (Terme Ptuj, Rotary Ptuj).
Okroglo mizo bo moderirala mag. Edita Krajnović (Mediade).

Prijavite se na POPR konferenco >>


Donirajte v POPR dobrodelni projekt >>


Organizator:
Picture
Generalni sponzor konference:
Picture
Picture
Sponzorji:
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Več o predavateljih